Články

Kam půjdeme dál? Než začne školní rok 2021- 2022

Kam půjdeme dál? Než začne školní rok 2021- 2022

Kam půjdeme dál? Ohlédnutí za pandemickým rokem,  kdy leadership a sociální a emoční učení, čemuž se věnujeme, probíhalo všude. Jaký bude další rok?  

30. července 2021
Číst více »
Jak se dá (nevědomky) přijít o důvěru týmu

Jak se dá (nevědomky) přijít o důvěru týmu

V případě důvěry na detailech mnohdy záleží.

27. dubna 2021
Číst více »
Několik poznámek k soucitu

Několik poznámek k soucitu

Epidemie nám vrátila ve velkém smrt do života. Víme a učíme ve školách, co (na to) říct?

15. dubna 2021
Číst více »
Tvoříme vizi

Tvoříme vizi

Výjimeční lídři vytváří jasnou a přesvědčivou společnou vizi

2. července 2020
Číst více »
Sešity leadershipu

Sešity leadershipu

Nezbývá vám čas na sešity leadershipu®? Už se vám někdy stalo, že jste v půlce prosince nahlédli do sešitů a zjistili, že je od srpna nikdo neotevřel? Sešity leadershipu® se v mnohém podobají rostlinám. Když se o ně nestaráme, chřadnou. Když ale mají pravidelnou péči, bude se jim dařit – a stejně tak žákům. Školy mimo proces Leader in me se mohou inspirovat a prvky leadershipu zařadit do žákovských portfolií nebo začít s dětmi psát osobní deníky.

24. května 2020
Číst více »
Virtualní setkání leadershipu

Virtualní setkání leadershipu

Odolnost (resilience) je schopnost nad očekávání dobře reagovat na nepříznivé situace a rozhodovat se správně. Představte si to jako misky vah, kde se na jedné straně nachází odolnost (+) a na druhé trauma (-). Misky vah můžeme naklonit na stranu pozitivních výsledků (+) tím, že budeme u žáků a ve školní komunitě rozvíjet odolnost.

14. května 2020
Číst více »
Rozvoj leadershipu pomocí plánování

Rozvoj leadershipu pomocí plánování

Kolik času jste věnovali tomu, aby to nejdůležitější bylo skutečně na prvním místě? Třetí návyk nás učí věnovat čas tomu, co je nejdůležitější, a plánovat si každý týden dopředu

1. května 2020
Číst více »
3 tipy, jak rozvíjet virtuální komunitu

3 tipy, jak rozvíjet virtuální komunitu

Třídního ducha můžeme udržovat a rozvíjet i virtuálně. Vyzkoušejte tyto tři tipy, jak se zaměřit na budování vztahů ve virtuální komunitě vaší třídy.

1. května 2020
Číst více »
Zapojení žáků doma pomocí digitálních zdrojů

Zapojení žáků doma pomocí digitálních zdrojů

 Nenechte „distanční digitalizaci“ udržovat učení uvíznuté v nižších úrovních Bloomovy taxonomie učení -zapamatování a pochopení

31. března 2020
Číst více »
Dnešní lídři a sociální sítě

Dnešní lídři a sociální sítě

„Máte svět na dosah. Co s tím uděláte?“

29. ledna 2020
Číst více »

1 | 2